Kilépés a tartalomba
Leendő pilótáknak...
Gyakorlati pilótaképzés lépésről lépésre
Menü
Katonai pilóták
Vadászpilóta képzés Magyarországon
I fázis
II. fázis
III. fázis
IV. fázis
Honvédelmi Kötelék
Mindennapok
Kecskeméti repülőnap 2013
Utasszállító pilóták
Ezt kell elvégezni ha utasszállító pilóta akarsz lenni
Több pilótás személyzeti együttműködés képzés (MCC)
Sugárhajtóműves átképzés (JOT)
Légi transzport pilóta képzés (ATPL)
Típusok
Airbus 380
Motoros pilóták
Könnyű légijármű pilóta jogosítás (LAPL)
Motoros vitorlázó (Movit) pilóta képzés (TMG PPL A)
Kezdő lépések
SEP vagy TMG?
A pilótaképzés ára
Repülőorvosi vizsgálat
PPL elméleti tanfolyam
Milyen papírok szükségesek az SPL igényléshez?
Pilótaiskola választása
SPL elméleti pilóta vizsga
Repülőgéped megismerése – adatok és tények
Repülőgép átvétel I / II. rész – kabin ellenőrzés
Repülőgép átvétel II / II. rész – Sárkány és hajtómű ellenőrzés
Motorindítás előkészítése
Motorindítás SF 25 Falke
Motor melegítés és gurulás a várakozó pontra
Felszállás farokkerekes repülőgéppel
Iskolakör repülése és a leszállás
Vészhelyzet: motorleállás felszállás közben – egyenes leszállással | Emergency: engine failure during take off and straight-in landing
Vészhelyzet: motorleállás felszállás közben – visszafordulással | Emergency: Engine failure during take off and turning back
Vészleszállás iskolakörön történő motorleállás miatt
Az első egyedül repülés
Repülőgép motorleállítás a levegőben
Repülőgép motorindítás a levegőben
Egymotoros pilótaképzés (SEP PPL A)
Movitról motorosra átképzés – a pilótaiskola kiválasztása
Motoros repülőgép indítása (DV20 Katana típus)
Gurulás a várópontra
Felszállás előtti ellenőrzés és motorpróba
A felszállás végrehajtása motoros repülőgéppel
Leszállás végrehajtása motoros repülőgéppel
Leszállás „idegen” reptéren | Landing on unusual airport
A Go-Around végrehajtása
Éjszakai pilótaképzés (NVFR)
Repülési időgyűjtés
Műszerrepülő kiképzés (IR)
Többmotoros pilótaképzés (ME)
Többmotoros műszerrepülő képzés (ME IR)
Kereskedelmi pilótaképzés (CPL)
Repülőgép típusok
A típus átképzésről
Aero AT3
AT3 földi előkészítés és gépátvétel
AT3 repülőgép motorindítás
A leszállás végrehajtása AT3 repülőgéppel
DV20 Katana
Vitorlázó pilóták
Elméleti ismeretek
Gyakorlati repülés
A kabin belső
Beszállás előtti teendők
Kabin ellenőrző lista
A felszállás – vontatásból | Glider take off – tow plane
A felszállás – csörlésből | Glider take off – winch start
Kötélszakadás felszállás közben
Leszállás
Kiképzés lépcsőfokai B vizsgáig
Általános
Repülést befolyásoló tényezők
Zivatar
Magasságmérő
Sebességmérő
Csúszásjelző golyó
Csúszásjelző madzag
Repülőgép műszer meghibásodás
Az EÜ. 2. Repülőorvosi Vizsgálat
Transponder és beállítása
Az útvonalrepülés: 1. rész – A tervezés | Cross-country flight: Part 1 – Planning
Az útvonalrepülés: 2. rész – A felkészülés | Cross-country flight: Part 2 – Preparation
Az útvonalrepülés: 3. rész – A végrehajtás | Cross-country flight: Part 3 – Flying
Vészhelyzet: motorleállás útvonalrepülés közben
Pilóta mentőernyő
Gépelhagyás a levegőben
Repülőterek
Gödöllői repülőtér (LHGD)
Tököli repülőtér (LHTL)
Repülési terv
Ingyenes sétarepülés
A kamera
Sétarepülés
Többszöri fel- és leszállásos sétarepülés a gödöllői reptéren
Dunakanyar és Visegrádi vár sétarepülés
Megyeri-híd Budapest látképpel sétarepülés
Mezőkövesdi katonai repülőtér a levegőből
Az oldal célja
Images tagged "transzparensvontato"
Megosztás a Facebook-on